قوانین و مقررات

قوانین سایت را مشاهده کنید

شرایط و قوانین پورتال نتورک خوش آمدید

بروزرسانی شده در سه شنبه - 12 دی ۱۴۰۲

کاربر گرامی ، پورتال نتورک بر روی رعایت قوانین بسیار سخت گیر بوده و سرویس دهی بدون اختلال به کاربران خود را ، از هر چیز دیگر مهم تر میداند . لذا از شما خواهشمندیم قبل از ثبت نام و خرید سرویس ، حتما قوانین زیر را مطالعه نمایید و ثبت نام در سایت و خرید هر محصول از پورتال نتورک یعنی پذیرفتن تمامی قوانین درج شده در زیر !

قوانین استفاده از سرویس

1- ارسال انبوه ایمیل (Spam): سرویس مشتریانی که اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می کنند بدون هماهنگی آن ها مسدود خواهد شد و پس از دریافت هزینه خسارت وارد شده سرویس فعال خواهد شد.

2- هر گونه استفاده از نرم افزار های مخرب مانند: Port Scan – Phishing – Crack و… در صورت مشاهده یا گزارش سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد، و هزینه پرداختی بازگشت داده نمی شود.

3- فعالیت در زمینه هک ، کرک و امنیت: کلیه فعالیت ها در زمینه آموزش هک ، کرک ، امنیت و موارد خرابکارانه ، بر روی سرورها و میزبانی وب مجموعه پورتال نتورک ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، سرویس مشتری سریعا مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد، و هزینه بازگشت داده نمی شود.

4- تروجان – ویروس – اسکریپت های مخرب : استفاده ازهر گونه تورجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها و سایت های متعلق به مجموعه پورتال نتورک مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

5- سایت های ضد اخلاقی – دینی و سیاسی: مجموعه پورتال نتروک از کلیه سایت های ضد اخلاقی یا مخالف ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند ، پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد، و هزینه بازگشت داده نمی شود.

6- فلیتر شدن: در صورت فیلتر شدن سایت مشتریان به هر دلیلی دسترسی مشتری بدون هماهنگی مسدود شده و شرکت در خصوص نگهداری فایل ها و اطلاعات سرویس مشتری هیچ تضمینی نخواهد داشت.

7- عدم رعایت حق کپی رایت: استفاده غیر قانونی از نرم افزار ها و اسکریپت های ایرانی و بین المللی که دارای حق کپی رایت می باشند به هر نحو بر روی سرویس های مجموعه پورتال نتورک قدغن می باشد و به محض مشاهده تخلف سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.

8- کلیه مشتریان موظف هستند از منابع سرور متناسب با محدودیت های سرویس خود استفاده نمایند. در صورتی که به هر دلیل استفاده مشتری از منابع سرور بیش از حد معین سرویس او باشد، سرویس مشتری مسدود خواهد شد و ملاک تشخیص استفاده بیش از حد، سیستم های مانیتورینگ و تکنسین های فنی مجموعه پورتال نتورک خواهد بود.

9- ترافیک کلیه سرویس های سرور مجازی ایران به صورت نامحدود و ترافیک مصرفی 1 به 8 می باشد و در صورتی که مشتری مورد نظر ترافیک 1 به 8 را رعایت نکند سرویس مورد نظر اخطار و محدودیت ترافیکی پورت بین المللی دریافت خواهد کرد، پس از اخطار در صورتی که مشتری مجدد رعایت نکند سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد و هزینه سرویس بازگشت داده نمی شود.

10- استفاده از سرورهای مجازی ایران برای عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی مجاز نیست و در صورت مشاهده‌ سرویس مسدود شده و هزینه بازگشت داده نمی‌شود. (استفاده به عنوان تانل هم مجاز نمی باشد)

11- فیلتر شدن آی پی: هنگام تحویل سرور مجازی خارج از ایران آی پی سرور مجازی بررسی می شود تا فیلتر نباشد، سپس به کاربر تحویل داده می شود؛ در صورتی که کاربر آی پی سرور را فیلتر کند، در صورت مقدور بدون با هزینه 60,000 تومان انجام می شود.

12- سرور مجازی، اقتصادی سرور (ایران): میزبانی سرور فقط بر روی سرور مجازی های ایران که (گیم سرور) یا (گیمینگ) ثبت شده اند مجاز می باشد؛ در صورت مشاهده بر روی سرویس های معمولی (ایران) سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد.

13- حملات لایه 7 وب سایت: در صورتی که بر روی وب سایت شما حمله لایه 7 قرار گیرید باید این مورد از سوی شما دفع شود و یا از CDN های معتبر استفاده شود تا حملات دفع شود در غیر این صورت هاست مورد نظر مسدود و هزینه بازگشت داده نمی شود.

14- دیداس پروتکشن: در صورتی که سرویس دارای دیداس پروتکشن سخت افزاری اختصاصی نباشد و بر روی سرویس شما حملات زیاد قرار گیرد سرویس مورد نظر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد! (دیداس پروتکشن سخت افزاری دیتاسنتر اختصاصی پورتال نتورک نمی باشد در این صورت هم سرویس مسدود می شود)

15- سوء استفاده در هتزنر: در صورتی که در سرور های مجازی و یا ابری هتزنر (Abuse) دریافت شود کاربر موظف می باشد مشکل را رفع کند، در غیر این صورت سرور مورد نظر از سوی هتزنر مسدود خواهد شد؛ پس از مسدود شدن سرویس با دریافت 60,000 تومان هزینه سرویس جدید یا سرویس قبلی تحویل داده می شود و اگر مجدد رعایت نشود، سرویس به صورت کامل مسدود خواهد شد و هزینه سرویس بازگشت داده نمی شود.

فعال سازی و تحویل سرویس

پرداخت هزینه سرویس

پشتیبان گیری اطلاعات

لغو شدن سرویس توسط مشتری

1- کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از خرید هرگونه سرویس از مجموعه پورتال نتورک نسبت به انطابق خواسته ها و نیازهای خود با سرویس ارائه شده توسط شرکت اطمینان حاصل کنند.در صورتی که به دلیل عدم ارسال سئوالات پیش از خرید توسط خریدار ، سرویس ارائه شده با انتظارات مشتری مطابقت نداشته باشد هیچ هزینه ای قابل عودت نخواهد بود.

2- بازگشت وجه بر روی کلیه سرور های مجازی در صورت مورد و مشکل داخل سرویس می باشد در غیر این صورت هزینه ای بازگشت داده نمی شود.

3- در صورتی که کاربری در خواست لغو سرویس ارسال کرده و نمی خواهد سرویس خود راه لغو کند باید بلافاصله تیکت ارسال نماید تا درخواست لغو حذف شود و در صورت لغو شدن و حذف شدن سرویس مربوط به ما نمی باشد.

4- در صورتی که مشتری پس از کنسل کردن سرویس و تمام شدن مدت زمان سرویس بخواهد به سرویس خود دسترسی داشته باشد – در صورتی که سرویس او حذف نشده باشد – به ازای هر روز دسترسی به سرور مجازی ملزم به پرداخت مبلغ 50,000 تومان می باشد و در میزبانی وب 15,000 تومان می باشد.

قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

رسیدگی به شکایات، اخطارها و تخلفات

1- زمانی که برای یکی از سرویس های مشتری از طرف دیتاسنتر، افراد حقیقی و یا حقوقی تخلفی گزارش شود مجموعه پورتال نتورک می تواند سرویس مشترک را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف گزارش شده راسا رسیدگی کند.

2- حداکثر 24 ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت مشترک موظف می باشد که به تخلف مربوط رسیدگی و پاسخ خود را برای شرکت ارسال نمایید.

3- در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی مشترک ظرف زمان تعیین شده شرکت می تواند سرویس مشترک را لغو نماید و تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات مشتری ندارد.

4- در صورتی که شکایت طرح شده از مشتری ، خسارتی برای شرکت ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.

5- در صورت تکرار تخلف از طرف مشتری ، مجموعه پورتال نتورک می تواند مشتری متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امور سرویس خود ، جریمه و یا اخراج نماید.

6- مشتری موظف می باشد كه محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط مجموعه پورتال نتورک را در دادگاه و يا كميته مبارزه با جرائم رايانه ای واقع در شهر تهران قرار دهد و شرکت به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهرها و استان ها پاسخ گو نخواهد بود.

7- مجموعه پورتال نتورک تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی شرکت به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به مجموعه پورتال نتورک مرتبط نخواهد بود.

8- در صورتی که سرویسی از دسترس خارج شده باشد و مشکل از سوی دیتاسنتر باشد جهت رفع مشکل حداقل 1 روز و حداکثر 7 روز مان بر می باشد و شکایتی در این مورد ثبت شود پاسخ گو نخواهیم بود.

10- مشتری می پذیرد که در مسائلی كه در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد

رفع مسئولیت و توهین به مسئولین شرکت

1- هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان مجموعه پورتال نتورک از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و شرکت امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

2- مجموعه پورتال نتورک هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.

3- در صورتی که سرور مجازی های خارج از کشور به هر دلیلی که مربوط به پورتال نتورک نباشد فیلتر و یا تحریم کشوری شود مربوط به پورتال نتورک نمی باشد و هزینه ای در این مورد بازگشت داده نمی شود.

4- سرویس های مجموعه پورتال نتورک به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه داده نمی شود و شرکت هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.

5- مجموعه پورتال نتورک می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی شرکت قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.