کاربر گرامی ، پورتال نتورک بر روی رعایت قوانین بسیار سخت گیر بوده و سرویس دهی بدون اختلال به کاربران خود را ، از هر چیز دیگر مهم تر میداند . لذا از شما خواهشمندیم قبل از ثبت نام و خرید سرویس ، حتما قوانین زیر را مطالعه نمایید و ثبت نام در سایت و خرید هر محصول از پورتال نتورک یعنی پذیرفتن تمامی قوانین درج شده در زیر !
1- ارسال انبوه ایمیل (Spam): سرویس مشتریانی که اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می کنند بدون هماهنگی آن ها مسدود خواهد شد و پس از دریافت هزینه خسارت وارد شده سرویس فعال خواهد شد.
2- هر گونه استفاده از نرم افزار های مخرب مانند: Port Scan – Phishing – Crack و… در صورت مشاهده یا گزارش سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد، و هزینه پرداختی بازگشت داده نمی شود.
3- فعالیت در زمینه هک ، کرک و امنیت: کلیه فعالیت ها در زمینه آموزش هک ، کرک ، امنیت و موارد خرابکارانه ، بر روی سرورها و میزبانی وب مجموعه پورتال نتورک ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، سرویس مشتری سریعا مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد، و هزینه بازگشت داده نمی شود.
4- تروجان – ویروس – اسکریپت های مخرب : استفاده ازهر گونه تورجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها و سایت های متعلق به مجموعه پورتال نتورک مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
5- سایت های ضد اخلاقی – دینی و سیاسی: مجموعه پورتال نتروک از کلیه سایت های ضد اخلاقی یا مخالف ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند ، پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد، و هزینه بازگشت داده نمی شود.
6- فلیتر شدن: در صورت فیلتر شدن سایت مشتریان به هر دلیلی دسترسی مشتری بدون هماهنگی مسدود شده و شرکت در خصوص نگهداری فایل ها و اطلاعات سرویس مشتری هیچ تضمینی نخواهد داشت.
7- عدم رعایت حق کپی رایت: استفاده غیر قانونی از نرم افزار ها و اسکریپت های ایرانی و بین المللی که دارای حق کپی رایت می باشند به هر نحو بر روی سرویس های مجموعه پورتال نتورک قدغن می باشد و به محض مشاهده تخلف سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات سرویس حذف خواهد شد.
8- کلیه مشتریان موظف هستند از منابع سرور متناسب با محدودیت های سرویس خود استفاده نمایند. در صورتی که به هر دلیل استفاده مشتری از منابع سرور بیش از حد معین سرویس او باشد، سرویس مشتری مسدود خواهد شد و ملاک تشخیص استفاده بیش از حد، سیستم های مانیتورینگ و تکنسین های فنی مجموعه پورتال نتورک خواهد بود.
9- ترافیک کلیه سرویس های سرور مجازی ایران به صورت نامحدود و ترافیک مصرفی 1 به 8 می باشد و در صورتی که مشتری مورد نظر ترافیک 1 به 8 را رعایت نکند سرویس مورد نظر اخطار و محدودیت ترافیکی پورت بین المللی دریافت خواهد کرد، پس از اخطار در صورتی که مشتری مجدد رعایت نکند سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد و هزینه سرویس بازگشت داده نمی شود.
10- استفاده از سرورهای مجازی ایران برای عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی مجاز نیست و در صورت مشاهده سرویس مسدود شده و هزینه بازگشت داده نمیشود. (استفاده به عنوان تانل هم مجاز نمی باشد)
11- فیلتر شدن آی پی: هنگام تحویل سرور مجازی خارج از ایران آی پی سرور مجازی بررسی می شود تا فیلتر نباشد، سپس به کاربر تحویل داده می شود؛ در صورتی که کاربر آی پی سرور را فیلتر کند، در صورت مقدور بدون با هزینه 60,000 تومان انجام می شود.
12- سرور مجازی، اقتصادی سرور (ایران): میزبانی سرور فقط بر روی سرور مجازی های ایران که (گیم سرور) یا (گیمینگ) ثبت شده اند مجاز می باشد؛ در صورت مشاهده بر روی سرویس های معمولی (ایران) سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد.
13- حملات لایه 7 وب سایت: در صورتی که بر روی وب سایت شما حمله لایه 7 قرار گیرید باید این مورد از سوی شما دفع شود و یا از CDN های معتبر استفاده شود تا حملات دفع شود در غیر این صورت هاست مورد نظر مسدود و هزینه بازگشت داده نمی شود.
14- دیداس پروتکشن: در صورتی که سرویس دارای دیداس پروتکشن سخت افزاری اختصاصی نباشد و بر روی سرویس شما حملات زیاد قرار گیرد سرویس مورد نظر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد! (دیداس پروتکشن سخت افزاری دیتاسنتر اختصاصی پورتال نتورک نمی باشد در این صورت هم سرویس مسدود می شود)
15- سوء استفاده در هتزنر: در صورتی که در سرور های مجازی و یا ابری هتزنر (Abuse) دریافت شود کاربر موظف می باشد مشکل را رفع کند، در غیر این صورت سرور مورد نظر از سوی هتزنر مسدود خواهد شد؛ پس از مسدود شدن سرویس با دریافت 60,000 تومان هزینه سرویس جدید یا سرویس قبلی تحویل داده می شود و اگر مجدد رعایت نشود، سرویس به صورت کامل مسدود خواهد شد و هزینه سرویس بازگشت داده نمی شود.
1- کلیه مشتریان موظف می باشند برای ثبت نام در سایت ، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر وارد نمایند در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های مشتری در حالت تعلیق قرار می گیرد و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد لذا تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر مانند (عکس کارت ملی – شناسنامه – عکس کارت بانکی)، سرویس های مشتری از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد.
2- کلیه تغییر اطلاعات مشتری در سیستم مانند تغییر ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، آدرس و کد پستی و… صرفا با ارائه اسکن کارت ملی معتبر از طرف مشتری اعمال خواهد شد.
3- برای تغییر ایمیل حساب های کاربری که سرویس دائمی (Life time) دارند و یا انتقال سرویس های دائمی (Life time) به حساب کاربری مشترک دیگر عکس کارت ملی دریافت خواهد شد.
4- هزینه کلیه سرویس هایی که به قیمت دلار مرتبط می باشند (مانند لایسنس ها، دامنه های بین المللی ، سرورهای خارج از کشور و…) به نرخ دلار روز محاسبه و صورت حساب مشتریان با توجه به این نرخ بروزرسانی خواهد شد.
5- کلیه سرویس های میزبانی اشتراکی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا 3 روز کاری فعال سازی سرویس به عقب بیافتد.
6- کلیه سرویس های سرور مجازی پس از تایید پرداخت مشتری طی 1 الی 3 ساعت تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا 3 روز کاری فعال سازی سرویس به عقب بیافتد.
7- کلیه خدمات کانفیگ وب سایت و سرور پس از تایید پرداخت مشتری 24 الی 48 ساعت زمان بر می باشد ولی در بعضی از موارد ممکن است تا 7 روز کاری فعال سازی سرویس به عقب بیافتد.
8- کیله سرور های اختصاصی ایران و خارج از کشور بین 2 تا 7 روز کاری پس از عقد قرار داد و تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.
9- کلیه درخواست های ثبت دامنه پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی به ثبت کننده های ملی یا بین المللی ارسال خواهد شد ولی در بعضی از موارد ممکن است تا 2 روز کاری ثبت و تحویل دامنه به تعویق بیافتد.
10- فعال سازی دامنه های IR مستلزم تایید شدن نام دامنه توسط فیزیک نظری ایران (Nic.ir) می باشد لذا درصورت درخواست مدارک (اسکن کارت ملی، روزنامه رسمی و…) ، تعهد نامه و… برای ثبت دامنه از طرف فیزیک نظری ایران ، مشتری موظف به ارسال مدارک به info@nic.ir می باشد و از آن جایی که این کار توسط نیروی انسانی صورت می گیرد کلیه دیرکردها در ثبت دامنه های ملی متوجه فیزیک نظری ایران خواهد بود و مجموعه پورتال نتورک به هیچ وجه پاسخ گو این گونه مشکلات نخواهد بود.
11- مجموعه پورتال نتورک صرفا واسطه ثبت ، تمدید و انتقال دامین های مشتری در شرکت های خارجی و داخلی است و هرگونه عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل ، مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
12- اگر خریدار در حین سفارش دامنه ای باشد و ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی ، آن دامنه را به هر دلیلی ثبت نکند و یا در حین تکمیل مراحل ثبت ، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت شود و یا مراحل انتقال دامنه به پنل مجموعه پورتال نتورک به هر دلیل کامل نگردد ، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزینه سفارش آن دامنه به عنوان اعتبار به حساب خریدار در پورتال کاربران و یا پنل ثبت دامنه نمایندگان می باشد و هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
13- در صورتی که برای هر یک از سرویس های مشتریان تخلفی گزارش شود ، مشتری می پذیرد که مجموعه پورتال نتورک مجاز می باشد تا با ورود به سرویس مشتری اطلاعات و فایل های غیرمجاز را پاک سازی کند.
14- در صورت عدم فعال سازی سرویس (اعم از هاست میزبانی، سرورمجازی، دامنه و …) در مدت زمان تعیین شده ، مشتری موظف می باشد با ارسال تیکت به واحد فروش ، تاخیر در تحویل سرویس را گزارش دهد.
15- هرگونه انتقال سرویس ها (هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، کلوکیشن، لایسنس و … ) که بیشتر از 3 مورد باشد از یک کاربر به کاربر دیگر در ناحیه کاربری پورتال نتورک با دریافت هزینه 15 هزار تومان انجام میشود.
16- بازگشت وجه بر روی سرویس های سرور اختصاصی ایران و آلمان و… امکان پذیر نمی باشد.
1- کلیه فاکتورها 7 روز قبل از سر رسید سرویس توسط سیستم فروش شرکت به صورت خودکار ایجاد خواهد شد.
2- در صورت عدم پرداخت هزینه سرویس تا سر رسید صورت حساب، سرویس مشتری به صورت خودکار توسط سیستم فروش به حالت تعلیق در خواهد آمد و 3 روز پس از سررسید سرویس حدف خواهد شد و اطلاعات آن قابل بازگردانی نمی باشد.
3- کلیه مشتریان سرور اختصاصی یا کولوکیشن موظف می باشند 15 روز قبل از زمان سر رسید سرویس، هزینه سرور اختصاصی یا کولوکیشن را پرداخت کنند یا درخواست کنسل شدن سرویس را اعلام کنند تا درخواست کنسل به دیتاسنتر اعلام شود، در غیر اینصورت مشترک موظف به پرداخت هزینه دوره بعدی سرویس می باشد.
4- پس از سر رسید و مسدود شدن سرویس امکان ارائه بکاپ نمی باشیم و جهت دریافت بکاپ سرویس شما باید قبل از مسدود سرویس خود اقدام کنید و یا پس از پرداخت فاکتور سر رسید از سرویس خود بکاپ تهیه کنید.
5- شایان ذکر است که در صورت پرداخت دیرتر از موعد صورت حساب توسط مشتری ، هیچ تغییری در تاریخ سر رسید بعدی سرویس از طرف شرکت اعمال نخواهد شد.
6- هر گونه اعتبار مالی در پنل کاربران یا نمایندگان (میزبانی وب ، دامنه ، سرور مجازی و …) تحت هیچ شرایطی قابل عودت به حساب بانکی و یا جابجایی بین کاربران نمی باشد و صرفا برای پرداخت های آینده در سیستم قابل استفاده می باشد.
7- قیمت های مندرج در سایت تا پایان دوره سرویس معتبر می باشد و در صورت هر گونه تغییر در قیمت ها قرارداد مشتری با نرخ جدید قابل تمدید خواهد بود.
8- در صورت ترخیص سرور (مختص سرویس کولوکیشن) تنها پنج روز به صورت رایگان در انبار مجموعه پورتال نتورک نگهداری میشود، پس از مدت مذکور به ازای هر سرور به صورت هفتگی مبلغ 100 هزار تومان الی 150 هزار تومان هزینه انبارداری دریافت میشود. شایان ذکر است پس از مدت مذکور شرکت مسئولیتی در قبال سرور نخواهد داشت .
9- در صورت اضافه کردن منابع درخواستی مانند رم و هارد و… به سرور (مختص سرویس کولوکیشن) 100 هزار تومان هزینه راه اندازی دارد.
10- هزینه های ارسال و دریافت سرور و قطعات از دیتاسنتر یا به دیتاسنتر بر عهده مشترک میباشد. و کلیه هزینه های ارسال و دریافت فاکتور ، رسید و سایر مستندات مربوط به سرور و امور مالی بر عهده مشترک میباشد.
1- مجموعه پورتال نتورک فقط و فقط بر روی کلیه سرویس های نمایندگی و میزبانی اشتراکی وب به صورت هفتگی و ماهانه نسخه پشتیبان تهیه می کند و این نسخه ها بر روی سرورهای پشتیبان شرکت نگهداری می شود و هیچ گونه تعهدی در قبال وجود یا صحت بک آپ های تهیه شده از سرویس های مشتریان ندارد.
2- هبازگشت وجه بر روی کلیه سرور های مجازی در صورت مورد و مشکل داخل سرویس می باشد و مشکل غیر قابل رفع باشد بازگشت داده می شود، در غیر این صورت هزینه ای بازگشت داده نمی شود.
3- در کلیه سرویس های سرور مجازی ایران، آلمان و… به دلیل حجیم بودن اطلاعات مشترکین، پشتیبان گیری از فایل ها بر عهده مشترک می باشد و در صورت بروز مشکل از سمت شرکت یا کاربر بر عهده مشترک می باشد.
4- در سرویس های هاست دانلود به دلیل حجیم بودن اطلاعات مشترکین، پشتیبان گیری از فایل ها بر عهده مشترک می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل مسئولیتی متوجه مجموعه پورتال نتورک نخواهد بود.
1- کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از خرید هرگونه سرویس از مجموعه پورتال نتورک نسبت به انطابق خواسته ها و نیازهای خود با سرویس ارائه شده توسط شرکت اطمینان حاصل کنند.در صورتی که به دلیل عدم ارسال سئوالات پیش از خرید توسط خریدار ، سرویس ارائه شده با انتظارات مشتری مطابقت نداشته باشد هیچ هزینه ای قابل عودت نخواهد بود.
2- بازگشت وجه بر روی کلیه سرور های مجازی در صورت مورد و مشکل داخل سرویس می باشد در غیر این صورت هزینه ای بازگشت داده نمی شود.
3- در صورتی که کاربری در خواست لغو سرویس ارسال کرده و نمی خواهد سرویس خود راه لغو کند باید بلافاصله تیکت ارسال نماید تا درخواست لغو حذف شود و در صورت لغو شدن و حذف شدن سرویس مربوط به ما نمی باشد.
4- در صورتی که مشتری پس از کنسل کردن سرویس و تمام شدن مدت زمان سرویس بخواهد به سرویس خود دسترسی داشته باشد – در صورتی که سرویس او حذف نشده باشد – به ازای هر روز دسترسی به سرور مجازی ملزم به پرداخت مبلغ 50,000 تومان می باشد و در میزبانی وب 15,000 تومان می باشد.
1- کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی (https://PortalNetwork.ir) ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.
2- زمان ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت تلفنی توسط مجموعه پورتال نتورک از شنبه تا پنج شنبه – 9 الی 18 و پشتبانی داخل تیکت وب سایت از شنبه تا پنج شنبه – 7 الی 24 می باشد.
3- کلیه اطلاعات مشتریان و سرویس ها نزد مجموعه پورتال نتورک محفوظ خواهد بود و ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص منوط به ارائه نامه از مراجع قضایی خواهد بود.
4- نصب و راه اندازی ماژول هایی که توسط مجموعه پورتال نتورک ارائه می گردد فقط یکبار به صورت رایگان انجام خواهد شد و نصب و راه اندازی مجدد مستلزم پرداخت هزینه می باشد.
5- ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی شرکت مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
6- تکنسین ها و مدیران سرورهای مجموعه پورتال نتورک به صورت ۲۴ ساعت کلیه سرورها را مانیتورینگ کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به رفع آن خواهند نمود.
7- اگر به دلیل مشکل سرور مشتری ، تنکنسین ها و یا کارمندان شرکت ناگذیر شوند برای رفع مشکل به دیتاسنتر مراجعه نمایند هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد.
8- کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
9- مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.
10- مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند در غیر این صورت هیچ پاسخی دریافت نخواهد کرد و تیکت بدون پاسخ بسته می شود.
11- میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری 1 ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل 3 ساعت می باشد.
12- انجام درخواست های برخی از کاربران ممکن است 1 روز الی 3 روز زمان بر می باشد! در صورتی که مشکل مربوط به پورتال نتورک باشد، تعداد روز های از دست رفته به سرویس کاربر اضافه خواهد شد؛ و در صورتی که مشکل از سوی کاربر باشد موظف هست منتظر انجام درخواست خود باشد!
1- زمانی که برای یکی از سرویس های مشتری از طرف دیتاسنتر، افراد حقیقی و یا حقوقی تخلفی گزارش شود مجموعه پورتال نتورک می تواند سرویس مشترک را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف گزارش شده راسا رسیدگی کند.
2- حداکثر 24 ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت مشترک موظف می باشد که به تخلف مربوط رسیدگی و پاسخ خود را برای شرکت ارسال نمایید.
3- در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی مشترک ظرف زمان تعیین شده شرکت می تواند سرویس مشترک را لغو نماید و تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات مشتری ندارد.
4- در صورتی که شکایت طرح شده از مشتری ، خسارتی برای شرکت ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.
5- در صورت تکرار تخلف از طرف مشتری ، مجموعه پورتال نتورک می تواند مشتری متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امور سرویس خود ، جریمه و یا اخراج نماید.
6- مشتری موظف می باشد كه محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط مجموعه پورتال نتورک را در دادگاه و يا كميته مبارزه با جرائم رايانه ای واقع در شهر تهران قرار دهد و شرکت به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهرها و استان ها پاسخ گو نخواهد بود.
7- مجموعه پورتال نتورک تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی شرکت به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به مجموعه پورتال نتورک مرتبط نخواهد بود.
8- در صورتی که سرویسی از دسترس خارج شده باشد و مشکل از سوی دیتاسنتر باشد جهت رفع مشکل حداقل 1 روز و حداکثر 7 روز مان بر می باشد و شکایتی در این مورد ثبت شود پاسخ گو نخواهیم بود.
10- مشتری می پذیرد که در مسائلی كه در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد
1- هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان مجموعه پورتال نتورک از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و شرکت امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
2- مجموعه پورتال نتورک هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
3- در صورتی که سرور مجازی های خارج از کشور به هر دلیلی که مربوط به پورتال نتورک نباشد فیلتر و یا تحریم کشوری شود مربوط به پورتال نتورک نمی باشد و هزینه ای در این مورد بازگشت داده نمی شود.
4- سرویس های مجموعه پورتال نتورک به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه داده نمی شود و شرکت هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.
5- مجموعه پورتال نتورک می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی شرکت قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.